torsdag 21 april 2011

Awesome vecka!

Måndag: Var jag bara hemma, satt i solen, cyklade och köpte en tidning och var så himla sugen på fruktsalad och glass så det gjorde jag, när jag kom hem.
Tisdag: Åkte in till Malmö för att träffa farmor. Sen på kvällen kom Ellinor och Cornelia, så stack vi ut och träffade Mogge, Pontus och Elias. Kom hem vid 11 sen satt jag uppe vid min dator till 12 sen gick jag och la mig!
Onsdag: Åkte till mormor och morfar i Brantevik hela dan och kom hem på kvällen.

Ja, och idag ska jag plugga, jag vet, alla tänker nog, vem pluggar på lovet?
Men jag måste plugga till no provet, kan typ inget!
Kanske träffar någon ikväll men jag måste packa också, så får se!
Imorgon åker jag till Göteborg och stannar där till lördag sen på vägen hem åker vi till Ullared, haha!
Sen bär det av till Ringsjön och träffar framor och farfar, sover där också!
Sen på söndag när jag kommer hem så ska jag träffa Nora, jag tror vi träffas på måndagen också! Så hela helgen är uppbokad och planerad, typist mig!
Nu ska jag gå ner och äta frukost!
Ha en superbra torsdag!
puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar