söndag 17 april 2011

Hellcats och hallon o äppelpaj!

Mummss!
Har precis ätit en nybakad hallon och äppelpaj som mamma bakade med vaniljglass.
Och samtidigt ett nytt avsnitt av Hellcats, skitbra serie säger jag bara(söndagar, kanal 5, klockan 18.00). Om någon är intresserad,man vet aldrig!
Nu är det äntligen lov en hel vecka att se fram imot.
I fredags överraskade vi pappa för han fyller 40, blev en riktigt lyckad dag!
I lördags åkte jag ner till Ellinor i Kämpinge.
Idag har jag varit i Malmö med Sofia och suttit i solen, riktigt härligt!
Imorgon hade jag tänkt att stiga upp i hyfsad tid och gå ut och springa en runda.
Ingen är hemma så har hela huset för mig själv så jag ska ta en lugn morgon, göra lite skolarbete, städa och vara ute och sola om det blir fint väder såklart!
Nu ska jag fortsätta softa!
Ha en överskön vecka.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar